اظهارات گستاخانه احلام خواننده اماراتی در مورد ایران

"احلام" خواننده اماراتی در اظهاراتی گستاخانه در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: نگاه ایرانی ها به حرم (مکه) است، شما بهتر است در "حسینیه"های خود بمانید. حرم خط قرمز است، آل سعود خط قرمز است، عربستان خط قرمز است و ای کاش کسی این جملات را به ایرانی هم بنویسد.  

 
وی در یادداشت وقیحانۀ دیگری افزود: عربستان برای ما خط قرمز است. من 5 میلیون هوادار دارم... پس چرا بازنشر نمی دهید؟! یا شانس و یا اقبال!! بگذارید افراد پست دق کنند! ای مردم عربستان! یک عزم ملی لازم است..   
  
این خواننده مشهور اماراتی پس از انتقادات کاربران از نوشته های تحریک آمیز و نژادپرستانۀ وی در توییتر، اعلام کرد: از توهین هایی که پس از این یادداشتم نوشته شدند، خوشحالم؛ زیرا نشان می دهد که جای حساسی را هدف قرار داده ام!   
  
پس از اظهارات این خواننده اماراتی، هشتگی تحت نام "احلام به شیعیان توهین می کند"، در توییتر ایجاد شد. برخی فعالان تویتر با سخنان احلام موافق و برخی دیگر مخالف بودند. در زیر به برخی از این یادداشت ها اشاره می شود: 
  
II_28S@ نوشت: این مطرب حق ندارد از دین و مذهب سخن بگویند. تو کجا و دین کجا؟! خدا تو را هدایت کند. تو بهتر است به بالیدن به طلا و جواهرات و عبارات و الفاظ زشت خود ادامه بدهی. 
  
اما کاربری به نام @lhn_40 نیز نوشت: من هیچ توهینی در سخنان احلام نمی بینم. منظور وی ایران است. به شما چه ربطی دارد؟! 
  
کاربری با عنوان @nadia_20013 اظهار داشت: به عنوان یک خواننده با او موافق نیستم، اما این سخنان وی درست است و همه عرب ها با دخالت ایران مخالفند و وابستگی برخی طرف ها به فارس ها آشکار است. 
  
@Atef_almsmar هم مدعی شد: او هیچ توهینی نکرده بلکه واقعیت را گفته است، اما برخی از به کاربردن کلمه حسینیه، خشمگین شدند و عجیب آن است که واکنش ها به عربی نوشته شده، نه به فارسی.. 

این در حالی است که اغلب کاربران از این خواننده انتقاد کرده و وی را به شدت و با الفاظ تند مورد حمله قرار داده اند.