عکس های عاشقانه جدید و عکس نوشته های عاشقانه

دختر ۵ ساله‌ای از برادرش پرسید : معنی عشق چیست ؟
برادرش جواب داد : عشق یعنی تو هر روز شکلات من رو از کوله پشتی مدرسه ام بر میداری و من هر روز باز هم شکلاتم رو همان جا میگذارم …

عکس های عاشقانه جدید و عکس نوشته های عاشقانه سری 9


خدایا دیگه حرفی نمیزنم

گله نمی کنم که چرا اینطور شد

چرا قسمت من نبود

چرا تنهام گذاشت

فقط یه چیزی

روزی که واسه خوشبختی عشقش

بهت رو انداخت یادش بیار که

یه روزی منم عشقش بودم

یه روزی منم واسه خوشبختی اون به تو التماس میکردم

اما اخرش…

عکس های عاشقانه

جدید ترین عکس های عاشقانه

عکس های عاشقانه جدید و عکس نوشته های عاشقانه سری 9

قشنگترین و لذت بخش ترین
عاشقانه ی کوتاهی که هر دختر و پسری
میتونه بزاره اینه که….
بنویسه منو عشقم به هم رسیدیم…
بسلامتی اون روز….

عکس های عاشقانه

عکس های عاشقانه جدید و عکس نوشته های عاشقانه سری 9

یــــواشـــکی زن شدم…!

مادرم یــــواشـــکی به پدرم گفت بچه دختر است.
من یــــواشـــکی بزرگ شدم.
هر ماه یــــواشـــکی درد کشیدم.
یــــواشـــکی عاشق شدم.
یــــواشـــکی مادر شدم.
حال یــــواشـــکی میخواهم آزاد باشم …!
افسوس که در سرزمین من زن بودن تنها یک اتفاق یــــواشـــکی است..!

عکس های عاشقانه

عکس های عاشقانه فانتزی

عکس های عاشقانه جدید و عکس نوشته های عاشقانه سری 9

 عزیزم!!!

عروسکت را زیاد درآغوش نگیر

گاه گاهی خانه ی شنی که می سازی

خودت خراب کن

… … … عزیزم!!!

گاهی با هم بازی زیبایت قهر کن

و زیاد به گریه ی او اهمیت نده

عادت کن ، بیاموز

برگ های گل گلدانت را زیاد لمس نکن،

ممکن است به آن عادت کنی ، تو خزان

را تجربه نکرده ای

کمی بترس- بلندیها را تجربه کن

و پایین آمدن با سرسره را تجربه کن

و از همه مهمتر الاکلنگ را

چون زندگی تورا برای بازی دادن!!!!

سریع بزرگ می کند .!!!!

عکس های عاشقانه

عکس های عاشقانه جدید و عکس نوشته های عاشقانه سری 9

 دختری ک از من خوشگل تر و خوشتیپ تره…

.
.
.
.
.
دخترمه … ب مامانش رفته خو…

به افتخار همه ی مامانا و دختراقلب

عکس های عاشقانه

عکس های عاشقانه دخترانه

عکس های عاشقانه جدید و عکس نوشته های عاشقانه سری 9

یه یهویی هایی هست که خیلی قشنگن… مثل یهویی خندیدن! یهویی بغل کردن! یهویی بوسیدن! یهویی عاشق شدن! یهویی سرشار از ذوق شدن! یهویی کادو گرفتن! یهویی خبرخوب شنیدن! امروزتون پر از این یهویی های قشنگ

عکس های عاشقانه

عکس های عاشقانه جدید و عکس نوشته های عاشقانه سری 9

بدم میاد از اینایی که وقتی دارن از طرفشون جدا میشن براش آرزوی خوشبختی می کنن !
داری میری برو دیگه فیلم بازی نکن . . .

عکس های عاشقانه

عکس های عاشقانه جدید و عکس نوشته های عاشقانه سری 9

 بعضے وقتا یڪیو دوست دارے….

ولے شرایط یہ جوریہ…..
ڪہ هیچوقت نمیشہ بهم برسیڹ……..
اونوقتہ ڪہ مجبورے…..
خودتو ڪم ڪم دور ڪنـــــ ے…..
سرد شـــــ ے….
حاضرے خودت اذیت شـــــ ے…….
حاضرے خودت تنهایـــــ ے…….
همہ ے دردا رو تحمڸ ڪنـــــ ے…….
تا اونیڪنہ دوسش دارے اذیت نشہ……
مجبورے بهش بگـــــ ے دیگہ نمیخوامت……
دیگہ دوست ندارم…..
گفتڹ ایڹ حرفا واسہ آدم خیلــــــــــ ے سختہ…….
قلبت از گفتنش درد میگیره……
ولـــــ ے طرف مقابلت……..
هیچڪدوم از اینارو نمیدونــــــــــہ…….
فقط بهت میگــــــــــہ نامرد……
میگہ قلبمو شڪستـــــ ے..تنهام گذاشتـــــ ے……
ڪاش همدیگہ رو درڪ میڪردیم……
ڪاش میفهمیدیم……
همیشہ اونے ڪہ میره بے معرفت نیست…….
ڪاش میفهمیدیم……..
بعضے وقتا رفتڹ بهتر از موندنہ……
ڪــــــــــاش…..

عکس های عاشقانه

عکس های عاشقانه پسرانه

عکس های عاشقانه جدید و عکس نوشته های عاشقانه سری 9

دلــــــــــم برا روزایی که نمیشناختمت تنگ شده!!!روزایی که بهم میگفتیم شما!!!روزایی که دسته همو نمیگرفتیم از خجالت!!!
روزایی که اگه میخواستیم بغله هم بشینیم یه وجب بینمون فاصله بود!!!
روزایی که اسمه همو بی دلیل صدا میکردیم تا اون (جانم) رو بشنویم!!!
روزایی که از یه ثانیه بعدمون خبر نداشتیم ولی برا چند ماهه بعدمون حرف میزدیم!!!روزایی که از کجا تا کجا میرفتیم تا فقط چند دقیقه همو ببینیم!!!
روزایی که هرروز از هم میپرسیدیم چقدر دوسم داری؟؟؟ تنهام نمیزاری؟؟؟روزایی که اسمه همدیگرو همه چی سیو میکردیم جز اسم خودمون!!!
روزایی ک تو بارون منتظرت بودم!!
روزایی کــــــــــــــــــــه…..
کاش هیچوقت نمیشناختیم همو!!!
من که باختم!!! توام باختی؟!! کی برده پس؟؟؟
این دنیای نامرد

عکس های عاشقانه

عکس های عاشقانه جدید و عکس نوشته های عاشقانه سری 9

چه روزهـــایی را که کنــار گذاشتــه ام برایِ تو

چه عاشقانـــه هایی

چه حـــرف هایی

می دانــی ؟

هر دختـــری یک یواشکـــی هایی بــاید داشته باشــد

یک یواشــکی هایی که تنــها مردش بـداند

یک حـــرفهایی باید داشـــته باشد

که تنها به گـــوشِ مردش برسـد

بوســه هایِ پشـتِ در

آغــوش هایِ بی هــوا

اینــها که می گوینــد این حرفهــا قدیمیسـت

اینــها را چــه به مـا

من انکـــار نمی کــنم که برایِ تـو

عاشــقی خواهــم کرد

و بی سیاســـت ترین زنِ رویِ زمــین خواهم بود

که نداند چه مـــوقع باید خودش را بگیـرد

چه وقــت باید چه بــگوید

من هروقت و همیشه

مــی گویمت :

مـــردِ من؛ دوستت دارم !

حتی شـــده میانِ جمع

بگــذار هرکه هرچه می خــواهد بگوید

شوقِ چشـــمانِ تو

به تمامِ دنیا

مــی ارزد