فال روزانه پنجشنبه 12 شهریور 1394

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

انواع فال,فال تاروت,فال چینی,فال ازدواج,فال عشق,فال عطسه,فال رنگها فال,فال امروز,فال روزانه,فال روز,فال حافظ روزانه,فال حافظ آنلاین,fal hafez,فال تولد فال,فال تولد,فال روزانه حافظ

فال روزانه - فال امروز شما پنجشنبه 12 شهریور 1394


انواع فال,فال تاروت,فال چینی


فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 12 مرداد 1394 ، فال متولد اردیبهشت ، فال روزانه

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

افراد دیگر شما را فردی می‌دانند که همیشه می‌دانید چگونه خوش بگذرانید! اما زندگی شما طوری نیست که به این سادگیها لذت ببرید و امروز ماه وارد هشتمین خانه‌تان یعنی خانه احساسات مشترک می‌شود و بهتان انگیزه می‌دهد که مشکلات پیچیده که راه حل راحت و سریعی ندارند را مطرح کنید. باوجود این بیان کردن آرزوهای قلبی تان ممکن است به بحث عمیقی منجر شود که این بحث دوستی‌های مهم شما را تقویت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 12 مرداد 1394 ، فال روزانه ، فال متولد آبان

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

اکنون زمان بسیار خوبی برای ثبت نام در یک رشته جدید درسی یا در دست گرفتن و خواندن کتاب جدیدی درباره فلسفه است،‌ یا اصلا می‌توانید دیدگاه جدیدی در زمینه سیاست  برای خود ایجاد کنید یا انگیزه‌های دینی خود را تقویت کنید. خوشبختانه،‌ شما این توانایی را دارید که ایده‌های خود را با افکار قدیمی‌خود تطابق داده و آنها را با هم هماهنگ کنید بدون اینکه بنیادهای عقلانی شما را تهدید کنند. همچنان ذهن خود را برای دریافت ایده‌های جدید باز بگذارید و این موقعیت خوب را برای بسط دادن ذهن تان از دست ندهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 12 مرداد 1394 ، فال متولد آبان ، فال متولد مرداد

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

 شما امروز می‌توانید با یک دیدگاه تازه و جدید به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می‌دهد نگاه کنید. ایده‌های ناب و تازه تان در محل کار دوستانتان را شگفت زده خواهد کرد، چرا که شما امروز قالب‌ها را شکسته‌اید و ظاهراً دیدگاه‌های جدیدی به دست آورده‌اید. اگر ایده‌ای داشتید، به خاطر ترس یا قضاوت‌های منفی دیگران از آن صرف نظر نکنید. به تنهایی کارهای که مثبتی که در نظر دارید را انجام دهید و اجازه دهید دیگران هم بفهمند که چه فکری دارید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 12 مرداد 1394 ، فال متولد مرداد ، فال متولد اسفند

- فال روزانه متولدین تیر ماه

مواظب حرف‌هایی که می‌زنید باشید!! برای اینکه شما می‌توانید الهام بخش دیگران برای فعالیت‌هایشان باشید. شاید شما نتوانید به راحتی افرادی که بهتان محق شده‌اند را مجاب کنید، چرا که شما اکثر اوقات سخت به نتیجه کاری که هنوز عینی و ملموس نیست فکر می‌کنید. سعی کنید به عقب برگشته و به اطرافینتان اجازه نفس کشیدن و استراحت کردن بدهید. در این صورت قبل از اینکه مجبور به عقب نشینی شوید تمام برنامه هایتان به موقع اجرا می‌شود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 12 مرداد 1394 ، فال متولد اسفند ، فال متولد آذر

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

اگر امروز کارهایتان خیلی کند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی که سرعت خودتان را بیشتر می‌کنید از کار کردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی کنید که خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب کنید ممکن است ناامید بشوید، برای اینکه در عین حال که احساس خستگی می‌کنید انرژیتان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی کنید که نکات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به کارهایتان برسید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 12 مرداد 1394 ، فال متولد آذر ، فال متولد خرداد

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

عطارد حُقه باز خطوط ارتباطی دَرهم بَرهمی دارد و سعی می‌کند که پیام‌هایی را به اورانوس استوار برساند. متاسفانه، شما نمی‌توانید اکنون به افکارتان اعتماد کنید؛ به خاطر اینکه قادر نیستید که تشخیص دهید کدام درست و کدام غلط است. می‌توانید از فرضیات‌تان استفاده کنید که درباره این اطلاعات گم شده تنها راهی است که دارید. اما نتیجه‌تان به خیال نزدیک‌تر است تا با واقعیت. تا می‌توانید مشغول باشید، اما تا زمانی که هوا برای‌تان صاف و یک‌دست شود صبر کنید تا بتوانید موضع جدیدی برای موضوعی خاص اتخاذ کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 12 مرداد 1394 ، فال متولد خرداد ، فال متولد شهریور

- فال روزانه متولدین مهر ماه

 ممکن است این روزها از اینکه نگران و مضطرب باشید از اینکه نمی‌دانید بالاخره از دل تان پیروی کنید یا عقل تان؛ حقایق یک طرف جمع شده‌اند، اما دل شما چیز دیگری می‌گوید. اطلاعاتی که امروز دریافت می‌کنید محکم و مورد اعتماد نیستند. ممکن است آنچه که فکر می‌کنید امروز درست است، فردا اشتباه از آب دربیاید. ممکن است حتی در تضاد با عقایدتان باشد، اما شما به احساس‌تان اعتماد کنید. مطمئن باشید که غریزه شما هیچ وقت گمراه تان نمی‌کند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 12 مرداد 1394 ، فال متولد شهریور ، فال متولد فروردین

- فال روزانه متولدین آبان ماه

 مهمانی‌ای که ترتیب داده بودید کنسل شده است، اما شاید هم تا موقعی که زندگی شما روی غلتک بیفتد به تأخیر افتاده باشد. شما با وجود اینکه مثل کارتون هانسل و گرتل که پشت سر خودشان خرده‌های نان ریخته بودند، دور اندیش بوده‌اید، ولی باز هم مسیر زندگی خود را گم کرده‌اید و نمی‌دانید چه کار کنید. همه چیز تغییر کرده است و شما هیچ نشانه‌ای پیدا نمی‌کنید. لازم نیست به تمام نشانه‌ها توجه کنید تا بفهمید به کجا قرار بود بروید، و بهترین راه این است که خودتان را به آنجا برسانید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 12 مرداد 1394 ، فال متولد فروردین ، فال متولد دی

- فال روزانه متولدین آذر ماه

 امروز حتی کسانی که خیلی بهتان نزدیک هستند نمی‌توانند بفهمند که شما چقدر حساس هستید، چرا که شما می‌توانید با درگیر کردن خود و سخت کار کردن نقاط ضعفتان را پنهان کنید. متاسفانه شما با احساس مسئولیت کردن در برابر کارهایی که خارج از حوزه نفوذتان هستند بیش از حد انتظارات دیگران را برآورده می‌کنید. حتی اگر لازم شد کمتر کار کنید، بهتر است که حد و حدودتان را بدانید و با انجام دادن کارهایی که در آنها تخصص دارید، توانایی خود را نشان دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 12 مرداد 1394 ، فال متولد دی ، فال متولد مهر

- فال روزانه متولدین دی ماه

شما امروز از فرصت‌های زیادی که برایتان بوجود می‌آید هیجان زده خواهید شد، به هر حال،‌اکنون، درست این است که موقعیت شخصی خود را مشخص کنید و لزوما نباید شگفت آور باشد. اما به سرعت تسلیم نشوید، به خاطر اینکه اختلاط جادویی و حالت منفی می‌تواند همه چیز را قبل از اینکه فرصتی برای آشکار ساختن باشد خراب کند. به یاد داشته باشید که شرایط اخیر خیلی بهتر از آن چیزی است که شما فکرش را می‌کردید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 12 مرداد 1394 ، فال متولد مهر ، فال متولد تیر

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

 شما امرو تقریباً برای تفریح کردن وشاد بودن آامدگی دارید، امما اشتیاق شما برای تفریح می تواند منجر به شیطنت و آزاد و اذیت شود. روش راحت و فریبنده شما باعث می شود که شما از یک ملاقات کوچک بی اهمیت به مهمانی های آخر هفته کشیده شود. اگرچه مهمانی رفتن لذت بخش است اما به شما توصیه نمی شود که این کار را بکنید. به جلوحرکت کرده و هیمشه خودتان باشبد، امام یک سیر محدویتهای قرار دادی برای خود در نظر گرفته و از آنها پارا فراتر نگذارید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 12 مرداد 1394 ، فال متولد تیر ، فال روز

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

اگر بخواهید مدام به این فکر کنید که اتفاق بدی در حال وقوع است و هر لحظه ممکن است رخ دهد، نمی‌توانید آرام باشید. این چیزی است که گردش ماه به اورانوس ناپایدار به شما می‌گوید. این اتفاق زودگذرنیست؛ مسئه ترس شما از تغییر و ناپایداری است. اگر زیادی بخواهید به خیالات و تصورات خود بچسبید، آنها شکننده شده، زیر فشار ترک بر می‌دارند. اما گر اجازه دهید که جریان داشته و در حال جذر و مد باشند،‌ با تغییرات بیرونی کاهش یافته و در کارتان انرژی تازه‌ای خواهید گرفت.