فال روز چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

فال روز چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴




فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 2 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

 شما تاحدی نسبت به راهی که در حرفه خود می خواهید برگزینید نامطمئن هستید، برای اینکه رویاهای شما که در ظاهر حقیقی به نظر می رسند، درواقع غیر قابل دسترس هستند. هنگامی که شما چیزهایی را که می خواهید در زندگی داشته باشید اما در زمان حال آنها را ندارید می شمارید، تا حدودی احساس افسردگی پیدا خواهید کرد. زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید؛ واقع بینی مهم است، اما بدبینی ابداً شما را به هیچ هدفی نمی رساند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 2 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 شما دید جدیدی نسبت به زندگی پیدا کرده‌اید و یا پیدا خواهید کرد، نظراتی که  در سابق  راجع به زندگی برایتان ارزش داشته‌اند دیکر برای تان رنگی ندارند. شما ذاتا انسانی هستید که تمایل دارید همیشه و در همه صحنه‌های زندگی اول باشید، تغییر مسیرتان نیز به همین دلیل است زیرا احساس می‌کنید در جایگاهی که باید باشید نیستید. برای رسیدن به اهداف تان از دیکران سوﺀ استفاده نکنید.
 

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 2 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

 شما به سوی تغییری شدید و هیجان انگیر پیش می‌روید، اما باوجود اینکه برای ریسک کردن آمادگی دارید، به خاطر ترس ممکن است از آن دوری کنید. شما اعتقاد دارید که همه چیز خیلی سریع اتفاق می‌افتد، تا جایی که از کنترلتان خارج است. از فراموش کردن آینده هراس نداشته باشید، چراکه شما را برای به آینده آماده می‌کند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 2 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین تیر ماه

قرار گرفتن بر سر دوراهی کار خیلی مشکلی است، اما امروز شما بین عقل و احساس گیر کرده اید. شما نگران افرادی که دوستشان دارید هستید، اما حتی اگر آنها گرفتار مشکل هم بشوند، باز نمی‌توانید از نیازهای خودتان چشم پوشی کنید. اگر شما پنهانی کارهایی که برای خودتان مهم هستند را انجام دهید، اگرچه باعث می‌شود از قرار گرفتن در شرایط مشکل دور بمانید، اما در درازمدت باعث ناراحتی اطرافیانتان می‌شود. صداقت داشتن کار راحتی نیست، اما هنوز هم می‌تواند بهترین سیاست باشد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 2 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

در حالی که اکثر مردم در حال برنامه‌ریزی کردن برای تعطیلات خود می‌باشند، شما اکنون قصد برنامه‌ریزی کردن برای زندگی شخصی و کاری خود را دارید. خورشید در دهمین خانه شما که مربوط به مسئولیتهای اجتماعی می‌باشد قرار دارد، و الان وقت این رسیده که وظایف کاری خود و وظایفتان نسبت به کسانی که دوستشان دارید را انجام دهید. به جای اینکه همه تلاشتان را معطوف به کار کردن بکنید، زمانی را هم به کارهای ساده مثل بازی کردن اختصاص دهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 2 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

شما در این روزها به یک سکون و حالت غیر فعال بودن رسیده اید، شما به یک فرد قابل اعتماد نیاز دارید برای این که  محرکی باشد تا شما را از این حالت خارج سازد و دوباره شما را مثل سابق به فردی پویا تبدیل کند. شاید به دلیل شکست‌هایی که در قبل داشته اید و تجربه‌های تلخ بسیاری که داشته اید شجاعت خود را از دست داده اید اما شما با وجود تمام این مسائل راه تان را ادامه دهید زیرا جاده زندگی شما به موفقیت منتهی می‌شود.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 2 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین مهر ماه

 امروز شما از برنامه‌های خود جلو افتاده‌اید و این موضوع می‌تواند افرادی را که قصد مشکل درست کردن برای شما را داشتند ناراحت کند. شما دلتان می‌خواهد به جای اینکه درگیر و بند عقربه های ساعت باشید، بتوانید آزادانه زندگی کنید. شاید بعضی وقت‌ها لازم باشد گذشت کنید، پس سعی کنید به دوستانتان احترم بگذارید. به دیگران اجازه دهید که از قبل بدانند شما به خاطر اینکه کسی را ناراحت نکنید، ممکن است کمی دیرتر به قرار ملاقات خود برسید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 2 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین آبان ماه

نظر شما امروز عملی می‌شود. اما کار خود را به شیوه ی روزهای دیگر انجام ندهید. شاید بخواهید موثر تر از معمول باشید یا شاید اصلا ً کسل شده اید. انگیزه شما این است که  می‌توانید کاری متفاوت نسبت به دیروز یا فردا انجام دهید. شاید تنها چیزی که برای ایجاد نیرویی تازه در خود نیاز دارید این باشد که یک تکانی به زندگی‌تان بدهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 2 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین آذر ماه

اینکه امروز مراقب جیب خود باشید برای راحت بودن از بابت مسائل مالی کافی نیست. اما راه درستی را در پیش گرفته‌اید. شاید نیاز داشته باشید که روش آسانتری برای اینکه زندگی بهتری داشته باشید به کار ببرید و این مستلزم این است که ازخرج‌های اضافی و خریدهای لوکس خود صرف نظر کنید. نه اینکه اصلاً خرج نکنید. چیزهای اصلی را در نظر بگیرید و بیشتر از درآمد خود خرج نکنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 2 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین دی ماه

  شما امروز حتی اگر به اندازه‌ای که به نظر می‌رسد به عقیده افراد دیگر شک نداشته باشید، باز هم تنها کسی نیستید که به آنها «نه» می‌گویید. این قانون طلایی شما ست: شما دوست دارید به دیگران فرصت‌هایی را بدهید که دلتان می‌خواهد آنها هم همانها را به شما بدهند. تشویق کردن و دلگرمی شما به خاطر ارزش گذاشتن به ایده‌های خاص نیست؛ بلکه شما می‌خواهید افراد دیگر بدون توجه به نوع کاری که انجام می‌دهند موفق شوند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 2 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

 شما احساس می‌کنید که در باغی سحرآمیز با شکوفه‌های زیبا قرار گرفته‌اید، برای اینکه امروز بهرام قبل از اینکه نشانه شما را ترک کند با پلوتو روبرو شده است. اگر درگیر یک پروژه خلاقانه یا یک موضوع عاطفی شده‌اید، تا زمانی که تلاش کنید به نحو احسن خودتان را مطرح کنید، می‌توانید خیلی بیشتر پیشرفت کنید. مادامی که شما از رویاهایتان فاصله نگرفته‌اید و سعی می‌کنید که به آنها جنبه واقعیت ببخشید، روزی خاطره انگیز خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 2 اردیبهشت 1394

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز شاید به اندازه کافی پول نداشته باشید که کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. یا شاید هم فکر می‌کنید که شایستگی داشتن چیزهای خوب و زیبا را ندارید. اما احتمالا شما بیشتر از آن چه که واقعا لازم است به خودتان سخت می‌گیرید. از منفی بافی های خودتان آگاه بوده و تا فردا که نگرش شما تا حدودی متعادل تر شد در مورد خرید کردن و مسائل مالی تصمیم گیری نکنید.