کادو روز مادر 94 چی بخرم

متن اس ام اس های تبریک روز زن 94


خرید کادو روز مادر-شاید شما هم از خودتان بپرسید که به جز گل، شمع، ظرف، لباس و .... چه گزینه های دیگری وجود دارند که هم بتوانند مادر را خوشحال کنند و هم به او نشان بدهند که این هدیه از سر رفع تکلیف یا آسان طلبی تهیه نشده بلکه راجع به آن فکر شده است. بد نیست امسال کلیشه ها را بشکنیم و چیزی را بخریم که به او ثابت کند که دوستش داریم و برای خریدن هدیه نوآوری و انرژی به خرج داده ایم. برترین ها برای شما چند پیشنهاد دارد:


۱. گیاهان قابل کاشت
چرا برای خریدن گل هایی هزینه کنیم که بعد از چند روز پژمرده می شوند و ناچار باید دور انداخته شوند؟ می توانیم بوته های گلی را بخریم که تا سال ها سرسبز می مانند و گل می دهند، یا بوته های گوجه فرنگی که همه تابستان میوه می دهند و دیدن میوه های قرمز آنها لبخند را بر لب مادر می نشاند. حتی اگر مادر باغبان خوبی نیست، می توانیم مراقبت از این بوته ها را هم به عنوان قسمتی از هدیه خود در نظر بگیریم، به هرحال وقت گرانبها ترین هدیه ای است که می توانیم به دیگران بدهیم.

۲. غذاهای خانگی خوشمزه
درست است که آشپزی مادر حرف ندارد، اما حتی او هم از غذاهای خانگی آماده لذت خوهد برد. می توانید بهترین غذاهای قابل فریز را تهیه کنید و آنها را در ظرف های کوچک فریز کنید. با این کار هر بار موقع صرف غذاها به یاد شما خواهد افتاد.

۳. تاج
مادر شما مسلماً یک پرنسس است پس چرا با او مثل پرنسس ها رفتار نکنید؟ هرخانمی باید لااقل یک تاج موی زیبا در کمد لباس هایش داشته باشد.

۴. آلبوم عکس دیجیتال
یک آلبوم عکس دیجیتال یا چیزی مثل آی پاد می تواند هدیه ای دوست داشتنی و تازه برای مادر شما باشد. عکس های موردعلاقه او را اسکن و در دستگاه ذخیره کنید. اگر امکانات دستگاه اجازه می دهد آهنگ های موردعلاقه او را هم ذخیره کنید.

۵. گردنبند دردار
برای مادرتان گردنبندی بخرید و عکس مادرش را داخل آن بگذارید. به هرحال او هم فرزند مادرش است، حتی در روز مادر.

۶. پیشبندهای آشپزخانه با طرح های خلاقانه
اگر مادر شما هم آشپزی را دوست دارد و زمان زیادی را در آشپزخانه می گذراند، احتمالاً لکه های غذا پیشبندش را پوشانده اند . می توانید پارچه سفیدی بخرید و نوشته های دلخواه خود را روی آن بنویسید، بعد با آن برای مادرتان یک پیشبند نو بدوزید!

۷. کتاب آشپزی
شاید کتاب آشپزی در نگاه اول ایده چنان خلاقانه ای به نظر نرسد، اما طریقه نشان دادن آن می تواند باشد. اگر مادرتان آشپزی را دوست ندارد، بگویید این کتاب را برای پدر خریده ام تا آشپزی را یاد بگیرد . اگر مادرتان آشپزی را دوست دارد، بگویید این کتاب را برای پدر خریده ام تا بتواند یک شام رومانتیک تهیه کند. به هرحال بد نیست گاهی پدر از مبل و روزنامه و تلویزیون دل بکند و سری به آشپزخانه بزند!